Intr-o lume in care fiecare isi doreste sa se perfectioneze din ce in ce mai bine observam ca se pot face greseli prostesti. In primul rand pentru ca de foarte multe ori nu stam sa ne analizam textele si nu numai. Ca sa evitam posibile greseli si sa ajungem sa ne mandrim cu blogul, textele sau site-ul nostru trebuie sa fim atenti la 3 pasi, factori esentiali care sa ne ajute in demersul nostru. De aceea in acest articol am incercat sa surprindem cat mai bine acele caracteristici pe care trebuie sa le depasiti si sa le imbunatatiti.
3 factori esentiali pentru a scrie mai mult si in acelasi timp mai bine
Notati-va toate ideile care va vin in minte
Poate ca vi se pare ceva absurd, dar sunt atat de multe lucruri pe care nu le facem desi stim foarte bine ca ele ne sunt de ajutor. Unul dintre aceste lucruri esentiale se refera chiar la notarea tuturor ideilor care ne vin la un moment dat in minte. De asemenea trebuie sa tineti cont si de faptul ca aceste idei ne pot veni printre ganduri si in timpul nopti. Iar pentru aceasta este bine sa aveti la indemana o agenda sau un caietel cu un instrument de scris pentru a le nota. Sau daca va este mai la indemana le puteti nota chiar pe telefon intr-o schita sau notita. Daca aveti senzatia ca le veti nota a doua zi, ei bine pana atunci o sa uitati ideea.
Cum sa scriu mai mult?
Stiu ca pentru unii dintre voi este aproape imposibil sa scrieti cateva paragrafe sau chiar pagini continuu. Si asta nu pentru ca nu ati stii ce sa scrieti, ci mai degraba va este teama ca ceea ce ati scris este gresit sau nu este asa cum va doriti voi. Dar pentru a depasi aceasta limita pe care de cele mai multe ori multi dintre noi ne-o punem singuri ar fi bine sa luam in calcul exercitiile de scriere. Unul dintre aceste exercitii se refera strict la notarea intr-un jurnal, zi de zi tot ceea ce ati realizat. Astfel incat dupa o buna perioada de timp sa nu mai aveti aceasta problema de a va teme sa scrieti ceva mai mult.
Cititi cat mai mult posibil
Chiar daca la prima vedere o sa fiti tentati sa spuneti dar ce are de-a face una cu cealalta, ei bine cum ai putea sa scrii mai bine, mai mult si mai eficient daca nu te documentezi. Iar documentarea inseamna citit, mult citit. Ei bine puteti face chiar mai mult in acest sens. Mai exact puteti sa cititi si carti de specialitate care sa va invete cum sa scrieti corect. Iar una dintre aceste carti este “Cum sa scrii ca un autor de bestseller” de Tony Rossiter si bineinteles multe astfel de carti daca veti avea obiceiul sa le descoperiti. Oricum important este sa vrei sa schimbi ceva si mai cu seama respectiva schimbare sa fie constanta.
Asadar atunci cand crezi ca lucrurile sunt imposibile incearca sa schimbi ordinea prioritatilor si sa iesi din acel stadiu de comoditate. Astfel ca totul se va schimba in timp, cu pasi marunti, bine definiti orice problema are rezolvare.