Articole

Baza, “hrana” pentru comunicarea online sau pentru cea offline. Conţinutul dă valoare mărcii sau produsului tău. Grafica e ambalajul care atrage (împreună tot cu un text bun), dar conţinutul original si cu sens e cel care, cu siguranţă, face publicul să revină şi să revină. Adică generează un trafic bun.

Comunicări de presă

Perfecte pentru promovarea şi construirea credibilităţii. O comunicare bună cu presa se bazează pe ştiinţa de a transmite nici prea mult, dar nici prea puţin, nici prea des, dar nici prea rar, nici prea plictisitor şi repetitiv, dar nici prea spectaculos şi scandalos pentru că îţi poate distruge marca (fie că e vorba de o companie, un produs, un serviciu sau o persoană).

Scriitură pentru blog (20 postări/lună)

Mediul interactiv cel mai bun să comunici zilnic ca să atragi trafic şi să intri în dialog cu cei interesaţi de tine, de

Scriitură creativă

Pentru artişti, pentru profesioniştii din zona creativă. Cataloage, interviuri, websites, versuri, discurs scenă etc.

Scriitură pentru SEO

Cuvinte/fraze-cheie care te ajută să apari în primele rezultate pe motoarele de căutare. Cât mai multe cuvinte care au legătură cu tine/compania/produsul sau serviciul tău. Descrierea cât mai bună care să-i determine pe “căutători” să dea click pe linkul site-ului sau al blogului tău.

Rescriere articole

Dacă nu-ţi mai plac textele tale de pe net, sună-ne să le facem şi mai atrăgătoare, şi mai valoroase în conţinut.

Scriitură de vânzare

Cu beneficii rapide. Cu îndemnuri subliminale sau mai clare, bune, puternice, mobilizatoare. Sloganuri, cuvinte, fraze care să comunice existenţa şi beneficiile produsului/produselor.

Scriitură pentru femei

Pentru site-uri/bloguri/reviste pentru femei

Scriitură pentru copii şi adolescenţi

Pentru site-uri dedicate copiilor şi/sau adolescenţilor

Cool Hunting

Conţinut pentru site-uri de cool hunting/trendspotting/cult searching.

Blogging  extern
(10 comentarii pe diverse site-uri/articole pentru atragerea publicului pe site-ul/revista online/blogul tău) 

DDacă vrei ca publicul să vină pe site-ul tău, comentariile şi articolele scrise pe alte site-uri cu trafic mare pot să trezească interesul si să provoace publicul să intre pe site-ul tău.

Postări pe Twitter/Facebook (20 de postări - 140 semne)

Social media marketing – pentru o vizibilitate bună şi o prezenţă online. Cumpărătorii/publicul tău vor să aibă sentimentul că “dincolo” sunt oameni reali, iar comunicarea între voi are loc şi este chiar plăcută.

Testimoniale (5 Testimoniale)

Sunt bune pentru că generează încredere. Cu cât sunt mai credibile, mai puternice în mesajul lor, cu atât mai mult potenţialii tăi clienţi vor vrea produsul. Decizia de cumpărare este afectată cel mai puternic de experienţa altor cumpărători.

Critica/evaluare produse

Evaluările, analizele de produs afectează comportamentul cumpărătorului. Analizele pot fi de produs, companie, afacere, piaţă, evenimente, locuri etc..

Copywriting (10 fraze (headlines/taglines/sloganuri)

Pentru branding eficient. Sloganul reprezintă esenţa filozofiei unei companii. Spune pe scurt totul despre compania sau produsul tău. Sexy şi memorabil. Ajută publicul să rămână în legătură cu ideea/conceptul produsului.

Citate (10 CITATE)

Toată lumea adoră citatele. Au la bază o înţelepciune esenţializată care, spusă cu umor, inteligenţă şi cu joc de cuvinte, te poate ajuta la construirea brandului. Şi în plus, reflectă filozofia şi atitudinea companiei tale. Citatele pot fi foarte serioase (business), amuzante, motivaţionale. Depinde de scopul tău.

Profil de companie

Biografia companiei pentru reţelele sociale (Facebook, LinkedIn, Wikipedia etc) pentru o vizibilitate mai bună şi pentru credibilitate.

Discursuri

Cine nu vrea sa convingă şi să motiveze clienţii, angajaţii sau partenerii? Pentru asta trebuie să ai discursuri memorabile. Pentru asta trebuie să te pregăteşti. Fie că e vorba de prezentări, seminarii sau conferinţe. Noi dăm formă ideilor tale ca apoi să le poţi livra audienţei tale, în maniera cea mai atractivă posibilă. Orice actor bun are nevoie şi de un scenariu pe măsură.

Texte pentru broşuri (PÂNĂ LA 20 PAGINI/250 CUVINTE FIECARE )

Promovează-ţi compania şi câştigă noi clienţi.

Comunicare în interiorul companiei sau în exterior (scrisori/mailuri/referinţe/scrisori de prezentare/carduri de mulţumire/felicitări/scrisori de refuz.)

Orice comunicare cu fiecare persoană cu care interacţionezi, fie că e angajatorul tău, un client vechi, unul potenţial sau subalternul tău, e important să fie făcută cu grijă şi cu intenţia clară de a comunica eficient şi de a impresiona.

Managementul reputaţiei online

Monitorizarea reputaţiei tale online cu scopul de a suprima/neutraliza menţiunile negative sau de a le împinge mai jos în lista rezultatelor pe motoarele de căutare, astfel încât sa le reduci vizibilitatea.

Formate TV

Scenariştii WW sunt unii dintre primii profesionişti de pe piaţa TV de după 1989 şi de 20 de ani creează formate TV care fac audienţă şi aduc notorietate brandurilor.

Scenarii pentru emisiuni si seriale TV

Scriem scenarii complete pentru emisiuni TV (discurs host, desfăşurătoare de conţinut, scenarii de montaj) şi creăm ploturi şi scenarii complete pentru seriale TV.

Scenarii de webisoade

Creăm şi scriem scenariii pentru seriale web cu factor F (care aduc “friends, fans & followers “)

Scenarii pentru evenimente

Pentru ca evenimentele tale sa nu semene cu ale celorlaţi. Nu doar mâncare, băutură, muzică şi scenografii impresionante. Momente alese cu grijă, puse într-o ordine, într-un crescendo demne de un spectacol pe marile scene. Toate, păstrând în minte că invitaţii tăi trebuie să se simtă extraordinar.